Alla inlägg den 13 september 2012

Av Sofia - 13 september 2012 21:42

Jag har inte hunnit blogga på ett par dagar då det händer så himla mycket i mitt liv *NOT*

Har faktiskt inte haft något att skriva om bara.

I Lördags åkte vi ut till landet för att plocka med oss en del hem efter denna säsongen.

Då passade vi på att sova där mellan Lördag och Söndag.

På Måndagen stod det åter jobb på schemat och i Tisdags var det så dax för den årliga kräftskivan på jobbet.

I går jobbade jag igen och sen tog vi det bara lugnt.

I dag har jag varit ledig och då skulle båda de små klippa sig.


När vi kom hem gjorde vi spagetti och köttfärssås och vips stod stora dottern och hennes kille här och var hungriga dom med.

I morgon är jag ledig också så jag tänkte se om jag skulle hitta på nått kul.

Lillkillen har mått dåligt i natt så det är en hel del tvätt som ska hämtas upp från källaren..

Ovido - Quiz & Flashcards