Alla inlägg under mars 2015

Av Sofia - 23 mars 2015 19:38

I början av Feburari gjorde jag en stansbiopsi på Borås lasarett eftersom jag har ett sår som inte vill läka.

Såret har jag haft över ett halvår och det gör ont och är allmänt jobbigt.

Jag har ätit penicillin flera gånger men det hjälper inte så mycket.

Har tänkt och mått såå dåligt över detta.

Jag är glad att min familj stöttar mig och i Fredags kom beskedet som sa att det varken var någon hudsjukdom eller cancer.

Jag är så lycklig nu!

Av Sofia - 22 mars 2015 20:34

Jag Älskar att bo på Scandic Opalen i Göteborg och har gjort det massor av gånger.

Nu har vi bokat ett rum igen och om ett par veckor tar jag med mig sambo och två ungar dit.

Vad är det då som är så bra med hotellet kanske ni undrar då!?

Jo det ligger bra till, trevlig personal, fina rum, härlig relaxavdelning är bara några alla bra saker.

Och om man bokar ett rum på 13:e våningen (som är den våningen som ligger högst upp) får man en så häftig utsikt över stan.  

Av Sofia - 22 mars 2015 20:24

 

Grötbullar har jag bakat i dag och dom är så himla goda!

Det har varit en dag med handling, Funky Boyz, grillning, tapetköp och massa andra saker så nu sitter jag i soffan och kollar på farmen och skriver ett inlägg här.

Det går lång tid mellan inläggen nuförtiden eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om.

Av Sofia - 6 mars 2015 23:02

I morgon tänkte jag ta med mig sambon till Ullared.

Bara han och jag, barnen ska vara hos mormor & morfar.

Efter Ullared blir det middag i Göteborg.

Hur mysigt som helst.

Ovido - Quiz & Flashcards