Alla inlägg under maj 2014

Av Sofia - 19 maj 2014 18:19

Hemma där jag bor regnar det på tvären och åskan mullrar hela tiden. Då är det gott att sitta här inne och kolla recept och dricka Te.

Båda dom små barnen har kompisar här och innan ovädret kom på besök grillade vi mat och satt ute och åt.

Mysigt.

I Höst börjar lille killen som inte är så liten längre i 0-an och i dag fick vi hem klasslistan.

Det är några barn från dagiset som hamnar i samma klass som honom.

Borta på skolan byggs det för fullt eftersom det hela tiden kommer fler och fler barn dit.


Av Sofia - 13 maj 2014 21:58

 

Om mindre än en månad fyller jag hela 40 år.

mycket ska fixas och nu har jag börjat "provlaga" maten som ska serveras på festen.

Har du något bra recept på t.ex kycklingfilé eller fläskfilé som man serverar kall får du gärna ge det till mig.

Detta har jag gjort idag men jag gillar inte balsamvinäger som var i och tyckte därför inte detta var nån höjdare.


Ovido - Quiz & Flashcards