Alla inlägg under september 2012

Av Sofia - 29 september 2012 21:21

Om mindre än två veckor bär det av mot värmen och som vanligt undrar jag HUR I HELA VÄRLDEN jag ska fixa att flyga, är ju så flygrädd...

Tur är att våra goa vänner åker med oss och då brukar det inte bli tråkigt.


Annars är det lugnt här.

Fick löneförhöjningen i Fredags och det är skrattretande!

Eller skrattretande var nog fel ord fast det var nog det ord som passade bäst att skriva här!

Måste söka något annat...

Av Sofia - 27 september 2012 22:46

Eller kanske inte riktig så illa, men nästan :)
Som ni vet gjorde vi om vårat kök för ett tag sen och nu ser man ännu tydligare vad resten av huset behöver rustas upp.

Man blir lätt gråtfärdig :(
När ska vi hinna, orka och ha råd med det?
Och hur ska vi lyckas?

Kommer ihåg när vi köpte tapet till sovrummet precis när vi flyttat in och jag hade tröttnat på den innan den ens kom upp.
Ha ha..

Av Sofia - 24 september 2012 22:36

Jo han gillar "raggarbilar" och här är han senaste köp.
Han tröttnar ganska fort och har haft några stycken sen jag träffade honom ( ja bilar alltså)

Av Sofia - 22 september 2012 16:25

I dag har sambon och jag åkt till Örgryte där vi har fått möjlighet att HELT GRATIS få bo i deras sk Bloggrum.
Du har också möjlighet att få bo här, skicka mig i så fall din mailadress.
Fint är det här :)
Bilder kommer inom kort.

Av Sofia - 20 september 2012 22:24

Vet inte vad som hände med den utlovade bilden i förra inlägget så jag gör ett nytt försök :)
Inte lätt att blogga via telefonen alla gånger.

Av Sofia - 20 september 2012 22:08

Lillkillen skulle fotograferas på dagis i dag och då ville han ha vax i håret.
Ja ja det klart att han fick det..

Så här fin blev han då.

I helgen ska sambon och jag bo på hotell i Göteborg och det ska bli mysigt.
Men jag har ju inga skor att ta på mig så i morgon efter jobbet måste jag ut och köpa mig ett par :)

Jag har jobbat kväll nu och måste sova för att orka med morgondagen.

Av Sofia - 17 september 2012 21:10

Tänk vad tiden går fort..

I dag är det fyra veckor sen jag klarade körkortet :)

Jag är ute och kör så fort jag får möjlighet.

Efter jobbet i dag tog jag med mellantjejen ner till Rusta i Partille där vi köpte nya tapeter till lillkillens rum.

Ja vad gör man inte för att få ta en sväng i en sån här fin bil?

 

Av Sofia - 15 september 2012 08:16

Så här fin blev sonen efter frisörbesöket i veckan.

Ovido - Quiz & Flashcards