Alla inlägg under mars 2013

Av Sofia - 21 mars 2013 22:38

Jag har gått med konstiga symtom ett bra tag och i förra veckan beställde jag en tid hos doktorn.
Han lyssnade när jag pratade om min bekymmer och så sa han åt mig att lämna prover.

Efter några dagar ringde han upp mig och sa att alla prover var bra, ja alla utom ett!
Det var B12 som inte var ok.
Mitt låg på 77 och han sa att man mår bäst när det ligger på runt 400-650.
Så han skrev ut tabletter som jag ska ta.
Han vill nu att jag ska komma tillbaka och lämna nya prover.

Av Sofia - 21 mars 2013 03:04

För ett tag sedan kom ett paktet från Buzzador och det innehöll Coldy, en spray att använda vid halsont.
Bara ett par dagar efter att paketet kommit fick dottern ont i halsen och då provades Coldy.
Dottern tyckte det hjälpte mycket bra.


Av Sofia - 13 mars 2013 16:25

Jag vann ju en "årsförbrukning" av Nutella inne hos Bambi och igår hämtade Jonathan och jag ut 15 burkar.
Jonathan gillade det sådär men jag skulle lätt kunna sleva i mig en hel del :)
Tack än en gång Bambi

Av Sofia - 10 mars 2013 07:36

Ja i morgon är det jobb igen och veckan bjuder på EN ledig dag!
Torsdag är den lediga dagen
I går när sambon jobbade var jag och barnen och köpte skor, handlade mat, och annat som skulle hinnas med.
På kvällen blev det melodifestival med mys framför TV:n.
Jag vet faktiskt inte riktigt vilken låt som var bäst men jag håller såklart tummarna för Robin i stora finalen.

Av Sofia - 7 mars 2013 22:47

I går var vi på Gekås i Ullared.
Hälften av Sveriges pensionärer hade valt samma dag så det var svårt att få parkering.
Lillekillen på 5 år tyckte det var helt ok att vara där och kan till och med tänka sig att åka dit igen.
Jag har jobbat mellan 13-21 i dag och jag lovar att det är mindre kul när det går magsjuka :(

Av Sofia - 3 mars 2013 21:07

Ja det var nått som slog mig när jag i veckan var och klippte barnen.
Så många människor som färgade och lockade hår.
Barnen blev Jättefina båda två men jag kunde inte låta bli att skratta lite när frisören frågade Julia om hon ville ha lockar i sitt hår.
Hon svarade nää varför då :-)

Ovido - Quiz & Flashcards