Alla inlägg under april 2013

Av Sofia - 18 april 2013 23:18

Jag mår dåligt över min vikt och nu har jag ÄNTLIGEN kommit till insikt att något måste göras!
Gymmet är bestämt, skorna utprovade och viljan är på topp.
Hoppas på många peppande ord och hårt hållna tummar :-)

Av Sofia - 11 april 2013 21:16

I morgon blir det jobb mellan 13-21 så vi har "Fredagsmyst" nu ikväll.
Barnen ville ha räkor så det köpte vi när vi var i Alingsås och handlade tidigare i dag.

Jag har tusen saker att hålla i ordning på eftersom stora dottern tar studenten i slutet på Maj.
Mat ska beställas, kläder ska fixas, bil att åka i på studenten.
Ja och så massa andra saker såklart.

Av Sofia - 5 april 2013 08:25

Jag har varit hemma från jobbet både i går och i dag eftersom dottern fått halsfluss och sonen öroninflammation så här ser vi mest på film och äter glass.

Man får även mycket tid att hitta fina saker via nätet och just nu har jag hittat doftgranar från Odd Molly som jag måste försöka få tag på.


Är med i en grupp på Facebook och där kan jag nog få hjälp att hitta en sån gran (eller det är ingen gran utan en pinuppa tror jag).

Håll tummarna nu! :)


När man som jag jobbar varannan helg är det gott med en ledig helg och det har jag nu.

Nä nu får jag se lite till på Disney Junior med goa sonen igen (dottern sover fortfarande).

Ovido - Quiz & Flashcards