Alla inlägg under februari 2013

Av Sofia - 24 februari 2013 22:59

I går var jag på tjejträff här på våran gata.
Jag fick en inbjudan för ca en månad sen och jag har haft lite svårt att bestämma mig för om jag skulle gå eller stanna hemma.
Jag gick och jag ångrar inte det alls :)
Vi hade såå kul och har redan bestämt att vi ska träffas igen.
Ja redan i Maj är nästa träff.
12 av granntjejerna var det tänkt från början men 2 kunde tyvärr inte denna gången.
Ni skulle hört vilken ljudnivå det var, eller nä det är nog tur att ni slapp det :)

Av Sofia - 21 februari 2013 21:40

Sportlovet spenderades hemma eftersom familjen var förkylda.
Nu jobbas det för fullt så resan ska kunna bli av i höst/vinter.
Jag har vunnit en årsförbrukning av Nutella :-)
Vet knappt hur det smakar så det ska bli intressant att få prova.
På Lördag ska jag gå på tjejträff och det ska bli roligt.

Av Sofia - 14 februari 2013 17:03

Jag har fått en förkylning som jag lätt kunnat vara utan!
Ni vet en sån där som gör att man blir helt röd under näsan, halsen gör ont mest hela tiden och man är helt orkeslös...

Av Sofia - 11 februari 2013 00:29

Ja det har jag undrat många gånger också.
Jag brukar köpa trisslotter då & då men har aldrig vunnit mer än 25-50 kr.
I veckan köpte jag en "Kosing" & gissa om jag blev paff när jag skrapat den och ser att jag vunnit :-)

Av Sofia - 9 februari 2013 15:30

I Torsdags blev våran Goa kille 5 år.
Han önskade sig en cykel.
Och det fick han.
Tyvärr blev han sjuk med feber och förkylning så kalaset flyttades fram.
Det kom besök hela kvällen ändå och tårtan gick åt som smör i solsken.
Tårtan köptes i Lerum och den var riktigt god.

Ovido - Quiz & Flashcards