Alla inlägg under november 2012

Av Sofia - 21 november 2012 18:22

Jag tror snart jag blir galen :)

Det är saker HELA tiden och jag är glad att jag inte glömmer av mer än vad jag gör!

Utvecklingssamtal, fotbollsträningar (matcher) jobb och dagistider som ska stämma, tvätt och mat och och och...allt annat!

Men man ska väl inte klaga..

Jag har fortfarande ont i örat också och i morgon blir det att gå till doktorn igen (för femte gången med samma öra).


Av Sofia - 13 november 2012 22:30

Jag har hittat en så fin Odd Molly och jag försöker varje dag att hålla mig ifrån att klicka hem en sån från nätet.
Men visst är den fin?

Av Sofia - 13 november 2012 22:18

När jag stängt ner min förra blogg skulle jag ALDRIG blogga igen...
Men man kan väl ändra sig?
Japp sagt och gjort en ny blogg skulle det bli!
Men namnet då?
Jo jag provade väl ca 652 olika namn innan "ljusglimt" dök upp i huvudet.
Efter ett tag fick jag en broschyr/tidning i brevlådan och den hette just ljusglimt ha ha och nog var den religiös.
Så vad ska man nu hitta på?
Fixa nytt namn?
Oj oj oj om det funkade på försök 653 förra gången tar det väl en vecka eller två innan nått nytt namn och ärligt talat vet jag inte om jag orkar det.
Men religiös är jag inte!

Av Sofia - 13 november 2012 18:13

När vi var i Ullared köpte jag en Amaryllis som jag la i hallen.
Eller rättare sagt har jag glömt den.
Men så hittade jag den och då såg den ut så här.

Av Sofia - 4 november 2012 21:24

 


Tog med mig ena dottern och mamma och åkte en sväng till Ullared och Gekås.

Hittade väl inte så mycket, men det är alltid roligt att åka dit.


Det var en hel del folk men eftersom det är så stort gör det inget.


Ovido - Quiz & Flashcards