Alla inlägg under juli 2013

Av Sofia - 31 juli 2013 19:54

I veckan var vi och åt på Burger King i Stora Höga och vips så kommer Morgan & Ola-Conny in.
Ja ni vet dom från Ullared.
Mycket trevliga var dom båda två och ställde glatt upp på att fotograferas tillsammans med ungarna.
På bilden syns min dotter och son + två kompisar till dom.

Av Sofia - 30 juli 2013 01:24

I dag stack Julia och jag från Tjörn till Freeport.
Odd Mollybutiken har ju först 40% rabatt och sen ytterligare 50% på hela köpet.
Tyvärr hittade jag ingenting.
Eller jo jag köpte ett par solglasögon.

Sen gick vi till Panos och där köpte vi billiga bikinisar :)

Av Sofia - 24 juli 2013 21:06

I nästa vecka kommer Rolandz till Stenungsbaden och jag tror att vi har fått barnvakt och kan gå med våra vänner dit.

Håller tummarna att det funkar för jag skulle så gärna vilja gå med.


Annars är det som vanligt här i semestertider.

Vi är på Tjörn och har det gott...


Jag har två pass att jobba i denna veckan men sen är jag ledig i två veckor till och då ska vi försöka hitta på lite roliga saker.

Av Sofia - 16 juli 2013 00:17

Jag har semester nu och vi har varit mycket på Tjörn där vi har solat, badat, fiskat krabbor, ätit på restaurang, ätit glass på bryggan, sovit länge & massa annat mysigt.
Julia har fyllt 10 år så vi har haft kalas x 2.

Jag har vunnit en resa värd 10 000 kr och jag blev jätteglad (såklart).
I September bär det av (berättar mer en annan gång).

Nu ska vi semestra vidare med ett besök på Kolmården och lite annat smått & gott.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards