Direktlänk till inlägg 17 mars 2018

Spine Center

Av Sofia - 17 mars 2018 21:29

Operationen gjordes på Spine Center 27/11-17 men tyvärr är jag fortsatt sjukskriven.

men vilket ställe alltså, jag är grymt imponerad.

Nu går jag på sjukgymnastik flera gånger i veckan och jag hoppas att jag snart är på banan igen.

 
 
Ellen

Ellen

21 mars 2018 15:20

Hej!

Ja man är inte så ofta på bloggen..ja försöker skriva nåt inlägg då o då men det blir långa mellanrum..även om ja vet att ja skulle må bra av att skriva av mig så tar det liksom emot på nåt vis..

Hoppas att allt är bra med er bortsett från din op..hoppas att du snart är fit for fight igen...

Kram Ellen


http://jagochlivet.bloggagratis.se

Sofia

29 december 2022 20:55

Hoppas allt är bra med dig
Kram Sofia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 20 februari 2023 21:45

...Ja det blev det i morse, jag har haft ont i magen ett tag och förra Måndagen gjordes en magnetröntgen. Jag fick besked på den i dag när jag hamnade på akuten. cystor på ens njure, läkaren sa att det inte var något farligt, fast jag tycker inte...

Av Sofia - 4 januari 2023 23:49


Suck vad detta är tröttsamt! För tredje gången jag har åkt på Covid-19. Denna gången var det riktigt jobbigt, fast än så länge var det värst allra första gången i April 2020 när jag fick det. Såhär såg det ut hemma hos oss för några dagar sedan...

Av Sofia - 3 januari 2023 14:46

Ska se om jag lyckas få in en bild.  

Av Sofia - 29 december 2022 20:52

Oj, nu såg jag ju att jag redan skrivit om mormors titeln, men eftersom jag är så glad gör det väl inget att ni får veta det två gånger😅. ...

Av Sofia - 29 december 2022 20:42

Hej på er! ja om någon läser alltså🤗. Har inte berättat att jag blivit mormor, mormor till en underbar liten kille. Alldeles fantastiskt...   Just nu har vi fått Covid och hela familjen ligger däckad. ...

Ovido - Quiz & Flashcards