Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Sofia - 22 juli 2012 23:39

Som jag nämnt ett par gånger har vi ju inget fungerande kök för tillfället så idag enades vi om pizza. Det finns inte så mycket att välja på när man gått igenom Thaimaten och man har tröttnat på hamburgare och annan skitmat, fast pizzan smakade helt ok och så här gulliga var barnen mot varann hela eftermiddagen eftersom dom inte setts på flera dagar.

Av Sofia - 22 juli 2012 18:40

Jag är inte helt ny på det här med bloggning, som jag skrev i mitt första inlägg.

Nä jag hade en blogg i tre år men eftersom någon tyckte jag skrev för mycket om vår sjuke son fick jag ta bort den och i stället skaffa en ny, eller ja jag var ju inte tvungen att ta bort den utan det valde jag själv.

Synd bara på alla kort och andra saker som fanns där.


Nu kommer jag inte skriva så mycket om mina barn alls, men ni som följt mig ett tag kanske vill veta hur sonen mår idag och då kan jag meddela att just nu mår han bra. :)

Ovido - Quiz & Flashcards