Alla inlägg under oktober 2012

Av Sofia - 7 oktober 2012 20:39

I dag tog jag med mig alla barnen och åkte till Göteborg och Liseberg.

Så mysigt.


Vi åkte karuseller och åt våfflor, spelade på godishjul och kastade ringar på flaskor.

Vann litegrann gjorde vi också.

Efter ett tag ville ett av barnen åka hem och när vi kom hem förstod jag varför då det visade sig att ungen hade 39,2 i feber.


Blir en mysdag med film hemma i morgon.

Av Sofia - 5 oktober 2012 20:34

Vi stack neråt Ullared igår och på vägen ner stannade vi på Freeport och kollade in Odd Mollys rea.

Tyvärr får jag inte plats i Odd Mollys 1:or (nja inte 2:or eller 3:or heller faktiskt.

Och då var det inte mycket för mig.

Stora dottern som är en 1-2:a hittade massor..


Efter Kungsbacka åkte vi till Ullared och Ge-kås och där handlades det massor..

Av Sofia - 4 oktober 2012 06:25

I dag ska vi försöka komma i väg till Kungsbacka efter jobbet.

Och när vi ändå åker ditåt måste vi nog vägen om Gekås i Ullared också.

Men nu ska jag väcka barn, köra till dagis/fritids och sen vidare till jobbet.

Ovido - Quiz & Flashcards