Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

LEDIG :)

Av Sofia - 30 juni 2012 19:11

Igår gick jag av och nu är jag ledig 6 veckor :)Ska bli så himla skönt..Nu ska bara semestern planeras också.Helst ska man väl ta det som det kommer, men nått inbokat är inte helt fel heller.Vi kollade lite på en resa till Kolmården fast med boende och inträde (två dagar) skulle det kosta runt 5000 kr så vi kollar vidare.

 
 
Tanten

Tanten

21 juli 2012 14:23

Vi jobbar precis hela sommaren, det är fullt upp här nu, och det är HELT okej med tanke på att vädret är så som det är!
En annan sak, ifall du trodde att jag hade "glömt bort dig", så har jag inte det, dels har det varit enormt mycket att göra, och är det fortfarande i och för sig, och dels så hade jag slängt den länken jag fick av dig. Efter en del funderande hit och dit så hittade jag den, i "papperskorgen", weeeeeeeeeeee....

http://tantmarit.sese

Sofia

23 juli 2012 18:51

Vilken tur att du inte glömt mig, jag har inte glömt dig heller :)
Ska försöka komma förbi och säga hej när vi åker på semester.

Kram Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 20 februari 2023 21:45

...Ja det blev det i morse, jag har haft ont i magen ett tag och förra Måndagen gjordes en magnetröntgen. Jag fick besked på den i dag när jag hamnade på akuten. cystor på ens njure, läkaren sa att det inte var något farligt, fast jag tycker inte...

Av Sofia - 4 januari 2023 23:49


Suck vad detta är tröttsamt! För tredje gången jag har åkt på Covid-19. Denna gången var det riktigt jobbigt, fast än så länge var det värst allra första gången i April 2020 när jag fick det. Såhär såg det ut hemma hos oss för några dagar sedan...

Av Sofia - 3 januari 2023 14:46

Ska se om jag lyckas få in en bild.  

Av Sofia - 29 december 2022 20:52

Oj, nu såg jag ju att jag redan skrivit om mormors titeln, men eftersom jag är så glad gör det väl inget att ni får veta det två gånger😅. ...

Av Sofia - 29 december 2022 20:42

Hej på er! ja om någon läser alltså🤗. Har inte berättat att jag blivit mormor, mormor till en underbar liten kille. Alldeles fantastiskt...   Just nu har vi fått Covid och hela familjen ligger däckad. ...

Ovido - Quiz & Flashcards